Adik (Bain)

Adik (Bain)
Adihattim

24 Oktober 2010

Iklan Beca Terbang



Anak2 saya tidor time nii....Baru sempat saya nak baca paper...
Belek punya belak saya jumpa berita tentang iklan beca terbang...Apa tuuu???..Ni la saya nak bagi tau kat hang pa nohh..
Rakan-rakan bloger perasan tak iklan nii keluar waktu puasa,,,,nak dekat raya.Tapi kejab jeee..Ala yang beca terbang tuu.
Mula -mula saya tengok iklan tuu saya tertanya-taya kita nii melayuu dan islam plak tuu..kenapa di org buat iklan sebijik tiru stail rusa kutub utara boleh terbang nak sambut krismas....Saya pun rasa pelik dan di dalam hati tertaya-taya siapa yang buat iklan nii eeee....Lepas baca paper hari nii baru tahu iklan tuu dikeluarkan oleh stasyen tV berbayar ni..Betul jugak kata pengarang akhbar tuu katanya: Kalau nak buat iklan tuu perlu fikir dulu jangan sampai "membakar"sentimen keagamaan dan perkauman...
Nasihat saya berhati-hatilah dan jagalah hati dan perasaan semua kauam kat Malaysia nii...

p/s : Betul takkk.......Heee

Tiada ulasan: