Adik (Bain)

Adik (Bain)
Adihattim

30 Oktober 2010

Ragam Anak ku..

Ini adalah makanan kesukaan anak ku si Ra'bain (Yogurt)
Kalau bagi cawan yang kecil nii habis kat dia sorang jee.
Saya kalau beli yogurt ni banyak2 sembunyi dulu.Keluarkan satu2..Kalau tak jawabnyee
tak merasa la mama n abahnyee.

Tu dia comot nyee makan yogurt.Bukan kat mulut jee tapi satu badan..Rabain nii dia suka lulur badan gan yogurt
nak awek muda dan bagi tengang kulit,,Heee boleh cuba petua rabain nii yee...Cubaa lahhh

Ini rupa rabain dok makan n sedang tengok rancangan kegemarannyee..( ASTRO CERIA 611)
Leka sekali...Dia YEEE




Adik yee si adihattim pun suka jugak tengok gambor katun kat ASTRO CERIA tuu..


Ini la cerita Kampung Boy yang Anak2 ku sedang lihat..
Cerita ini mengisahkan ajen 007 dan rakan2nyee sedang menyiasat cikgu kesayangan mereka nak
bunuh Tok Mat........Nak tau Tok Mat mati ke tak Lihat la sendiri Cerita nii..Layannnnnnn

2 ulasan:

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. berkata...

salam..anak kina si adam tu pun suka tgk Kampung Boy tue... kalau dah tgk..x de chan le mama adam nak tgk!!

Bain n Adi berkata...

Anak kina berapa tahun yeee???Mesti Adam dah khatam siaran Astro ceria 611 tuu..Macam anak saya si bain puas pujuk nak tukar siaran nak liHAT berita..Kekadang dapat ada hari yang tak dapat.....Heeee nasib laa yeee,,,,Anak punya pasal janji diam