Adik (Bain)

Adik (Bain)
Adihattim

29 November 2010

Gabra Gila .......Hari nii

Di sini saya nak konsi cerita yang kelakar dan gabra gila jugak la..
Kisah yeee beginiiii....................................................................
                     Seperti biasa la saya bagun pagi mandi ,solat dan terus siap nak pi jaga SPM..
                     Sebelum ke sek.yang kena mengawas nii hantar anak kat tempat gasuh dulu...
                     Dah hantar anak terus ke tempat yang nak dituju laa,,,,
                     Nak tahu saya nii baru jee kat JB niii..Jadi tak tahu lagi jalan2 kat c nii..
ok la nak jadi kan cerita dengan selambenyee saya masuk lorong salah....Yang bestnyee tuan punya kereta  Myvy nii selisih gan saya dok pandang macam nak makan org...Dalam hati apa la mamat niii........macam tak pernah tengok perempuan bawa kereta (saya bawa dengan cermat dan berhati222 )....

                    Saya terus memanduu..dalam 100 km dah nampak persimpangan lampu isyarat...Tiba222
PHonnnnn...PHonnnn ...Baru saya sedar saya salah masuk lorong.......Dalam hatii punyalaa takut dan gabra... AduHHHHH nak buat macam mana niiii........

                   Apa lagi saya pun bagi lampu lip--lap... siap gan tangan sekali minta kereta belah bagi laluan nak "u" turn balik..............Waktu tuuu Tuhan jee yang tahu perasaan kuu ini......Aduhhhhh lepas nii tak nak ambil lagi jalan tuuu...Lepas kejadian tuuu cepat222 ajak suami ronda22 tunjukkan jalan.......HEEEEE

Pernah alami peristiwa macam saya alami......cerita la sikit kat c niii:)))

Tiada ulasan: