Adik (Bain)

Adik (Bain)
Adihattim

11 November 2010

Terlupa....Aduhhh

Hello!!!! Helllooo!!! dan salam semua..
Petang2 nii baru dapat buka com....dan Entry.
Pagi tadi sanggat sibuk sampai tak sempat
nak lihat blog sendirii...................

Saya nak konsi cerita gan kengkawan sikit...
Ceritanyee mengenai pagi tadii...
Macam biasa bangun pagi sebelum subuh dan terus mandi laa..
Lepas solat saya terus bersiap nak ke sek.......

Saya ni tak boleh serabut dan kelam kabut pada waktu pagi..
Bukannya apa nanti tertinggal barang dan kerja tak menjadii....
Nak dijadikan cerita memang pagi tadi saya terlupa beg pakaian baby saya
Saya jugak tertinggalkan handphone kat umah.....

Ini semua disebabkan hati saya runsing dan anak saya yang abang (Bain)
dok nagis jeeee...Dia bangun pagi tak nak ikut abahnyee ke Taska..
Bain nak saya yang hantarkannn........
Dia dok nagiss jee saya pun setuju la nak hantar dia kat Taska...

Dek kerana Bain dok nagis sepanjang masa saya dah kelam kabut...
Mahu ke taknyee lambat nak ke sek...
Bawa Bain dan adiknyee masuk ke dalam kereta saya terus start kereta la..
Apa lagi saya pecut laaa...takut lambat sampai ke sek..(PEngetua garang Takut)

Sampai jee kat sek dan pusat asuhan baby saya pun angkat baby .......
Sambil tuu dok cari beg baju baby....
EhHHH mana plak letaknyee beg nii...
Cari punya cari...baru ingat saya tak masukkan ke dalam kereta......
AdUHHHHHHHHHHHH parah niii......BEkalan utk baby tak dak niii..

Lepas hantar baby apa lagi saya pun pecutkan kereta sekali lagi
Balik umah ambil beg baby...
Nasib baik la sek..gan umah 15 minit jeeee............

Selamat baby saya ada jugak baju nak dipakai hari niii...
Kalau takkk tak tahu laaaa...........

           P/S: Adakah kengkawan pun alami peristiwa telupa seperti saya...
                  Konsi la bersama saya .........YEEEE

5 ulasan:

Unknown berkata...

saya tak pernah jadi gini sebab saya suri rumah..
tapi nak bagi cadangan la..
apa kata sebelum tidur siap kan baju2 masuk dalam kereta dulu..
pagi2 nak bertolak ke taska tinggal bawak bekal susu je..
kawan saya kat sini buat macam tu la..
sebab saya dan dia pun boleh tahan tahap pelupa tu..

sarah-najwan berkata...

akak terlupa bw lappy pi meting...huhu..aku kerinduan kat blog ari ni..ptg baru tgk..

Cikgu kam berkata...

Terima kasih diana nasihat yang baik :)

fiey ahmads berkata...

naseb baek tetinggal baju..klo tetinggal anak lagi gawat..hehe..saye pun pernah tertinggal susu akmal..lepas tuh klo nk pegi mane2..malam sebelumnyer musti dah get ready..(lebih kurang diana jer)hehe..:)

Cikgu kam berkata...

Heeeee...Lepas nii saya beringgat selalu Hee