Adik (Bain)

Adik (Bain)
Adihattim

19 Oktober 2010

Selamat Pagi Semua.....

Orang kata waktu pagi-pagi ni kena banyak senyum....Kalau boleh senyum tuu bialah sampai telinga...Heeeeeeee.......Bunkannya apa saya rasa senyum itu pengumbat duka,
                                                                            senyum itu sedekah,
                                                                            senyum itu awek muda dan senyum2222 juga menjadikan hari kita seindah surga....Betul tak.....Bila kita senyum orang lihat kita senang, kerja jadi senang dan beres,,,Tak stresss... dan banyak lagi laaa sampai tak tertulis kat sini,,,,Woww nampaknyee akak gembira hari niii????...Apa tak yee hari nii saya dah dapat pergi kerja ..sebab semalam saya mc sakit..Anak pun dah kurang sikit panasnyeee...kurang sikit merengeknyeee...NaNTI kita sambung lagi nak gi minum pagi jab...BYee C U

3 ulasan:

Ciklinn berkata...

yer betull ciklinn pun senyum2 kat sini hehhehe... kalau kita marah2 tapi bila sekali dapat tersenyum terus hilang segala amarah kan?

Bain n Adi berkata...

Betul tu ciklin///// SENYUM2LAH ANDA AGAR HARI ANDA CERIA...jOIN LA KITA EEE

sarah-najwan berkata...

ya betul...ko kan suka senyum kam..